Solicitarea insolventei pentru o companie nu este un moment placut si este, in acelasi timp, un proces destul de complex care necesita experienta unui expert care cunoaste toate etapele unui astfel de proces.


Care sunt atributiile noastre intr-un proces de insolventa?

  • Publicarea hotararii de lichidare.
  • Efectuarea radierii societatii din evidenta Administratiei Financiare si a Registrului Comertului.
  • Pregatirea documentelor contabile si nu numai, pentru procesul de lichidare, sau unde este cazul, pentru fuziunea sau divizarea companiei.
Pentru radierea unei companii realizam documentele necesare in forma finalasi ne putem ocupa de intregul proces de radiere la Registrul Comertului si Administratia Financiara.

  • In vederea solicitarii unor controale fiscale.
  • In vederea pregatirii pentru o operatiune majora a companiei precum vanzari, absorbtii sau alte proceduri de acest gen.
  • In vederea pregatirii documentatiei pentru aplicarea pentru solicitari de linii de credit.
  • In alte situatii ce solicita expertiza unui contabil atestat CECAR si cu experienta vasta intr-un anumit domeniu in care se solicita expertiza.

Insolventa sau Radierea unei companii trebuie realizata respectand numeroase proceduri si norme si interpretand corect legile si normele legislative in vigoare. Este necesararespectarea pasilor intregului proces pana la final pentru a nu ramane neinchise anumite situatii care sa il impiedice pe proprietar sau proprietarii companiei sa desfasoare in bune conditii alte activitati in viitor.

Pentru astfel de situatii, contactati-ne. Va putem oferi o evaluare gratuita a situatiei si suportul total pe perioada proceduri de trecere in insolventa, sau daca este cazul, in vederea radierii.